top of page

Žárovka s Led Pásky-Led Strip LightBulb

Led žárovku jsem vytvořil při výtisku Artichoke Lamp Shade. Když jsem lampu tiskl z PLA materiálu, nechtěl jsem použít jako zdroj světla žárovku s vláknem, která by plast roztavila.

Základní popis:

Rozměry na obrázku

Počet a velikost Led Pásků: 6x 6x1cm

Zdroj napájení: Adaptér, zvolen dle typu led pásek(12V/24V). Já použil adaptér: 12V/1A

Lepší počítat s rezervou 20% ze 100% výkonu adaptéru.

Sestavení:

Je důležité vědět jak velké napětí rozsvítí led žárovku. Neriskovat adaptér s vysokým napětím. Led pásky zbytečně zahřívá a ničí.

Kondenzátor (C=1uF/250V) se připájí ke koncům dvou pramenů ,vytvořených při spojení všech drátku vedoucích z Led pásků (+/-) ,ke kterým se připojí i Adapter.

Při spojování žárovky s Adaptérem a při vkládání do lampy, nezapomeňte protáhnout drát od adaptéru Pokličkou a lampou.!

Nasazení Pokličky na Žárovku je jednoduché. Stačí nasadit výstupky na vnitřní straně

Pokličky vsunout do správných kolejí vytvořených na vnější straně žárovky. Otočením po směru hodinových ručiček o 0,5cm je jistota pevného uzamčení.

Parametry tisku:

Doba Tisku: Žárovka=4h Víčko=1,5h

Rychlost tisku: 50mm/s

Výška vrstvy / použitá tryska : 0,2/0,4mm

Výplň: 20%

Support: no

Žárovka ke stažení ZDE

Pokud chcete žárovku dle svých rozměrů mě kontaktujte.


Nejnovější příspěvky
bottom of page